Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասում են...

Ասում են...
05.06.2009 | 00:00

...թե Երևանի ավագանու ընտրություններում կրած անհաջողությունից հետո լուրջ հակադրություն է հասունանում դաշնակցության ներսում։ Մասնավորապես, շարքային կուսակցականները, ինչպես նաև կուսակցության սփյուռքի կառույցների ներկայացուցիչներն անհրաժեշտ են համարում ՀՅԴ արտահերթ ընդհանուր ժողովի հրավիրումը, քանի որ ընտրություններում «փառավոր» տապալումը գնահատում են կուսակցության ներկա ղեկավարության գործունեության հետևանք և մտադիր են բացատրություններ պահանջել։ Կուսակցական նոմենկլատուրան իր հերթին «քավության նոխազների» որոնումների մեջ է և ձգտում է այդ ճանապարհով չեզոքացնել շարքերում տիրող բացասական տրամադրությունները։

Դիտվել է՝ 2480

Մեկնաբանություններ